Balansiranje točkova

El. pošta

petak, 15 jul 2011 22:27

Balanserka točkova

Balansiranje točkova

Balansiranje je postupak kojim se uravnotežuju suprotne strane na pneumaticima.Ova pojava različitih

masa na jednom pneumatiku je posledica tolerancija u alatima u kojima se proizvode pneumatici.

Razlike u masama su kod većine prozvođača minimalne ali neizbalansiran pneumatik i te kako utiče na

bezbednost i udobnost vožnje.

Zato prilikom zamene pneumatike obavezno balansirajte,a preporuka je u Srbiji ponoviti balansiranje svakih

5 000- 7 000 km.

Pogrešno je misliti da je sve u redu dok ne osetimo trešenje,podrhtavanje ili cimanje volana.Zamisliu kojoj meri  su

delovi upravljačkog mehanizma pretrpeli oštećenja pre nego što ste Vi  osetili vibracije na volanu.

Balansiran pneumatik se ravnomernije haba,udobniji je za vožnju,pređe veći put,bolje apsorbuje neravnine na put,

čuva delove trapa i štedi Vaš novac.

Najbolji primer u Srbiji je firma Klacska Yugoslavija koja na svim svojim kamionima i prikolicama na svim

osovinama balansiraju sve točkove.Njihovi pneumatici  pređu najveći put i imaju najveću eksploativost.

Balansiranje je mala investicija , a velika korist.

Uslov za dobro izbalansiran pneumatik je naplatak (felna) .Neka Vam vulkanizer obavezno proveri prailnu rotaciju

felni u koiko je potrebno Mutata je opremljen mašinom za hidraulično centriranje felni na kojoj Vaše felne mogu

lako i brzo da se vrate u standardne mere bilo da su čelične ili aluminijumske.



 

Prodaja i popravka aluminijumskih felni

PDFŠtampaEl. pošta

ponedeljak, 11 jul 2011 00:45

 

- Prodaja aluminijumskih i čeličnih felni

- Ispravljanje aluminijumskih felni (hidrauličnom presom tipa Hatco)

- Varenje aluminijuma

- Peskiranje

- Farbanje

- Plastifikacija

- Lakiranje

Lako i jednostavno do perfektno repariranih felni za Vaše omiljeno vozilo uz minimalnu nadoknadu !

 

Opširnije...

 

Azotno punjenje

PDFŠtampaEl. pošta

ponedeljak, 11 jul 2011 00:40

Ocena korisnika: / 5
LošeNajbolje 

Normal 0 21 false false false sr-Cyrl X-NONE X-NONE

Nekoliko domaćih vulkanizera je od pre neku godinu uvelo pumpanje pneumatika azotom. Na prvi pogled malo bitan detalj, ali su u praksi efekti značajni.

Opširnije...

 

Specijalna reparacija guma i felni

PDFŠtampaEl. pošta

ponedeljak, 11 jul 2011 00:39

Ocena korisnika: / 1
LošeNajbolje 

Vulkanizerstvo Mutata je među prvima i Srbiji usvojilo Nemačke standarde Stahlgruber Stiftung(Internacionalnog

centra za obuku vulkanizera) koji se nalazi u Minhenu.

Naši kadrovi  su obučeni u pomenutom trening centru i vrše popravke držeći se strogo usvojenih principa koji važe

u zemljama  EU ,zbog čega smo u mogućnosti da isto kao i naše kolege iz EU dajemo  garancije na sve naše

popravke.

U slučaju se desi da je pneumatik toliko teško oštećen i na samoj je ivici  bezbednosti  mi ćemo ga popraviti ali u

tom slučaju se obaraju brzinski indeksi i garancije važe samo do dodeljenog indeksa.Naprimer popravljani

pneumatik fabrički ima indeks V(240) posle popravke indeks je oboren na Q to znači da taj pneumatik ne sme da se

vozi brže od 160 km/h.

U slučaju da pneumatik iz bezbednosnih razloga nije moguće popraviti mi ćemo ga zameniti novim.

Vulkanizerstvo Mutata - Tim pouzdanih vulkanizera





 
 

Da li ste zadovoljni našim gumama?

Da li ste zadovoljni našim uslugama
 

Vaše omiljene gume

Vaše omiljene gume